Hyppytunti, enkä taaskaan löydä mitään syötävää kotoa. Oon kyllästynyt hapankorppuihin. Kai menen sitten kouluun syömään, tai jätän syömättä. Se ei kyllä ole hyvä juttu. Vähän aikaa sitten ajattelin, että kaksi lämmintä ateriaa päivässä on liikaa, mutta nyt olen huomannut että se on erittäin tarpeellista. Ei sitten tule illalla syötyä liian paljoa kerralla, jolloin tulee paha olo sekä henkisesti että fyysisesti.

Painajaiset ovat vaivanneet, enkä tajua mistä se johtuu. Yleensä ne johtuvat stressistä, mutta ei mulla ainakaan mitää kouluun liittyvää ole nyt. Ehkä se on sitten jotain joulustressiä.

Lisäksi iho vittuilee. Poltin äsken viimeisen röökin tänä vuonna. Se paska luultavasti vain pahentaa sitä. Ei mulla onneksi
ole mitään pahempia ongelmia ollut lopettamisessa. En kyllä koskaan ole vetänyt askia päivässä tai mitään. On kausia jolloin poltan, sitten taas olen monta kuukautta ilman. En edes tiedä miksi poltan. Kai sitä vain joskus tarvitsee jotain ylimääräistä rentoutuakseen. Musta vaikuttaa myös, että niillä tupakan vastustus -kampanjoilla on nykyään jo päinvastainen vaikutus ihmisiin.